A nem igen ésszerű edzések terhelik a sportolókat és első sorban az ízületeket.

A nem ésszerű fizikai terhelést károsíthatja az ízületeket.

A rossz hír az, hogy az ízületek rendelkeznek a legrosszabb gyógyulási képességekkel, azért a prevenció magatartás elengedhetetlen.

Az én fiam nagyon tudatos és csak a természetes megoldásokat fogadja el. Nem is meglepő, mivel a születése óta, csak ilyen kezelésekben volt része. 🙂

Megfigyelés alapján, a fiam, aki sportoló, arra lett figyelmes, hogy amikor több tojást fogyaszt, akkor nem érzi az ízületeit olyan terheltnek. 

Utána járt és azt is kiderítette, hogy a zselatin segít az ízületek karbantartásában; zselés cukorkák formában fogyasztja. Szereti a javára való kompromisszumokat. 🙂

Vajon miért segíthet a tojás fogyasztás az ízületek regenerálódásában?

A kollagén tartalma miatt.

Attól függetlenül tartsd szem előtt, hogy egyes orvosok nem javasolják több mint 2 tojás fogyasztását naponta, mivel tudja terhelni az epét. Viszont, más orvosok szerint, reggelire legalább 3 tojás fogyasztása segíthet a lusta epe működés optimálisában és a koleszterin csökkentésében. Légy tudatos, figyeld magad; a tapasztalataid megmondják neked mi az, ami a te szervezetednek és az aktuális állapotodnak a legjobb.

Apropó: otthon vagy konyhában szerzett könnyű égési sérülések gyorsabban gyógyulnak, ha tojásfehérjével kenned őket; a bőr gyorsabban regenerálódik. Komoly égési sérülések esetén az orvosi segítséget javaslom.

Használhatod az arcbőr, nyakbőr vagy kézbőr megfiatalítására is, pakolásként.

Az eredmények mindig a kiinduló állapot, a rendszeresség és kitartás függvénye.

BEJELENTKEZÉS!

Hívj Most!!

#Alexarendel #egészség #prevenció #ízületek #tojás #kollagén